Registrace byla úspěšná!
Klikněte na odkaz v e-mailu zaslaném na adresu
Муниципальные служащие Нью-Йорка во время протеста против обязательной вакцинации - Sputnik Česká republika
Svět
Aktuální novinky a události ze zahraničí

WP se přiznaly, že neručí za důvěryhodnost článku o Sputniku a RT

© Sputnik / Konstantin ChalabovSputnik
Sputnik - Sputnik Česká republika
Sledujte nás na
Americké noviny Washington Post uvedly, že neručí za důvěryhodnost informací ve svém listopadovém článku o tom, že agentura Sputnik a televizní kanál RT údajně uveřejňovaly zprávy, které obsahovaly nepravdivou informaci.

24.listopadu noviny uveřejnily článek o skupinách nezávislých průzkumníků, kteří tvrdili, že prostudovali případy „ruské propagandy" během prezidentských voleb v USA. Jednou ze skupin byla PropOrNot, jejíž členové neuvedli svá jména a kontakty.

The (Washington) Post neuváděly žádné webové stránky a neručí za odůvodněnost závěrů skupiny PropOrNot, týkajících se nějakých konkrétních médií, článek rovněž nepřejímal taková tvrzení", uvádí se v redaktorově poznámce k originální novinové publikaci.

MZV USA - Sputnik Česká republika
Svět
MZV USA nepřirovnalo činnost Sputniku k IS
WP psaly, že skupina PropOrNot uveřejnila zprávu o více než 200 webových stránkách, na nichž se údajně nacházely materiály, obsahující „ruskou propagandu".

Supina tvrdí, že některé z těchto zpráv původně uveřejnila agentura Sputnik a televizní kanál RT, přičemž podle slov průzkumníků obsah materiálů těchto médií někdy údajně mohl obsahovat nepravdivou informaci. Některé webové stránky vystoupily proti svému zařazení do tohoto seznamu a po uveřejnění článku je PropOrNot odstranila ze seznamu.

Hlavní redaktorka agentury Sputnik a televizního kanálu RT Margarita Simoňjanová v interview pro televizní kanál CNN vyvrátila informaci z článku.

Zprávy
0
Nejdříve novéNejdříve staré
loader
Chcete-li se zapojit do diskuse,
přihlaste se nebo se zaregistrujte
loader
Chaty
Заголовок открываемого материала