Registrace byla úspěšná!
Klikněte na odkaz v e-mailu zaslaném na adresu
Svět
Světové zprávy: aktuální novinky a události ze zahraničí

RUSADA reagovala na článek v NYT o „dopingovém programu“ v Rusku

© Sputnik / Vladimir PesnyaRUSADA
RUSADA - Sputnik Česká republika
Sledujte nás na
Noviny The New York Times ve své publikaci o ruském „dopingovém programu“ vytrhly z kontextu slova zástupkyně předsedy Ruské antidopingové agentury (RUSADA) Anny Anceliovičové, prohlásila agentura.

Ve svém rozhovoru s novinářkou NYT Rebeccou Ruizovou Anna Anceliovičová upozornila, že ve své zprávě, jež byla zveřejněna 9. prosince 2016, Richard McLaren nepoužil slova „státní dopingový systém", ale zvolil slovní spojení „institucionální spiknutí", stojí v prohlášení agentury na jejích webových stránkách.

Pohled na moskevský kreml - Sputnik Česká republika
Svět
V Kremlu odpověděli na článek o „dopingovém programu“ v Rusku
Nicméně novinářka NYT vytrhla tato slova z kontextu. Tudíž čtenáři získali dojem, že RUSADA přiznala existenci státního dopingového programu, uvedli v agentuře.

Jak uvedla RUSADA, samotná agentura nemá pravomoci přiznávat, nebo popírat tento fakt, neboť případem se zabývá ruský Vyšetřovací výbor.

V úterý americké noviny The New York Times sdělily, že "Rusko poprvé přiznalo, že úředníci se účastnili jednoho z největších spiknutí ve sportovních dějinách", spojeném se zakázanými preparáty. K takovému závěru dospěly NYT na základě slov zástupkyně předsedy Ruské antidopingové agentury („RUSADA") Anny Anceliovičové. Noviny ocitovaly její slova, že „to bylo institucionální spiknutí".

Zprávy
0
Nejdříve novéNejdříve staré
loader
Chcete-li se zapojit do diskuse,
přihlaste se nebo se zaregistrujte
loader
Chaty
Заголовок открываемого материала