Registrace byla úspěšná!
Klikněte na odkaz v e-mailu zaslaném na adresu
Svět

Článek NYT o „propagandistické“ činnosti RT pobouřil bývalou moderátorku

© Sputnik / Igor RussakLogo RT
Logo RT - Sputnik Česká republika
Sledujte nás na
Bývalá moderátorka RT Abby Martinová ve vysílání této televizní stanice ostře kritizovala článek v listu The New York Times o její „propagandistické“ činnosti.

List The New York Times zveřejnil článek o RT 7. ledna. Rozebírají se v něm prohlášení amerických tajných služeb, že tato televizní stanice se prý snaží „podkopat důvěru diváků k demokratickým procedurám v USA".

Vlajka EU - Sputnik Česká republika
Noviny Politico vyjmenovaly osoby, které „zkazí" Evropanům život v roce 2017
V článku je také zmínka o Abby Martinové. V původní verzi byla řeč o tom, že moderátorka obvinila RT z propagandy a podala demisi v přímém přenosu. Později byl článek opraven: teď se v něm vyhýbavě informuje o tom, že Martinová odsoudila v přímém přenosu akce Ruska vůči Ukrajině a o několik měsíců později televizní stanici opustila.

Toto tvrzení Martinovou pobouřilo. „Celá moje práce v RT byla překroucena kvůli logice tohoto příspěvku. Nepokusili se ani se mnou spojit, aby to všechno upřesnili", řekla v komentáři RT.

Novinářka oznámila, že se pokusila spojit s autorem článku, aby byly nesprávné údaje opraveny. „To ho ale nezajímalo. Žádné opravy nebyly. Ponechal všechno, jak to bylo", řekla Martinová.

Na svém Facebooku Martinová podotkla, že skutečně kritizovala v přímém přenosu politiku Moskvy, demisi však podala teprve o rok později, a to nikoli kvůli „propagandě".

„Ve skutečnosti jsem tam měla více svobody, než ve většině předních masmédií, která si koupily korporace", zdůraznila Martinová.

Zprávy
0
Nejdříve novéNejdříve staré
loader
Chcete-li se zapojit do diskuse,
přihlaste se nebo se zaregistrujte
loader
Chaty
Заголовок открываемого материала