Registrace byla úspěšná!
Klikněte na odkaz v e-mailu zaslaném na adresu
Муниципальные служащие Нью-Йорка во время протеста против обязательной вакцинации - Sputnik Česká republika
Svět
Aktuální novinky a události ze zahraničí

Reuters neodpověděla, jestli bude informovat o pozici RT po otevřeném dopisu

© AFP 2021 / Chris HONDROS / GETTY IMAGES NORTH AMERICAThomson Reuters Logo
Thomson Reuters Logo - Sputnik Česká republika
Sledujte nás na
Informační agentury Reuters odmítla odpovědět na otázku o možném informování o pozici televize RT poté, co televizní stanice požádala o zveřejnění dementi zprávy této agentury s odvoláním na anonymní zdroje, které tvrdily o vlivu RF na volby ve Francii.

Přitom Reuters trvá na přesnosti své informace a vždy usiluje o spravedlivý rozbor, jak oznámila agentuře RIA Novosti šéfka světové PR služby Reuters Abbe Serphosová.

Šéfredaktorka MIA Rossia Segodnia Margarita Simoňanová - Sputnik Česká republika
Simoňanová navrhla, aby Reuters dali Oscara za nejlepší scénář
Reuters uveřejnila článek pod titulkem „V USA roste jistota v tom, že Rusko zasáhlo do francouzských voleb: zdroje". Televize RT v této souvislosti podala na agenturu stížnost.

„Reuters trvá na objektivitě a přesnosti svých materiálů a vždy usiluje o to, aby byly komentáře spravedlivé", odpověděla Serphosová na prosbu RIA Novosti okomentovat dopis RT.

Na otázku, proč se nepožádala agentura o komentář RT, a jestli bude informovat o pozici RT v souladu se zásadou vyvážené žurnalistiky, odmítla mluvčí Reuters odpovědět.

„Odmítáme další komentáře", řekla.

Palmýra - Sputnik Česká republika
Svět
MO RF: Ani jedno jméno z článku Reuters o ztrátách v Sýrii nepatří ruským vojákům
V otevřeném dopise uveřejněném na oficiálních webových stránkách RT oznámila, že podala stížnost na agenturu Reuters v souvislosti s obvinění z šíření falešných zpráv o prezidentských volbách ve Francii. Televizní stanice žádá o dementi nehodnověrné informace.

Jak podotkli představitelé televizní stanice, článek obsahuje obvinění na adresu RT vytyčené na základě anonymních (a tedy k ničemu nezavazujících) prohlášení jakýchsi „amerických úředníků", kteří tvrdí, že RT, kdy informovala o volbách ve Francii, šířila „falešné zprávy". Nehledě na veškerou vážnost těchto obvinění se neobrátila agentura Reuters na RT pro komentář.

Zprávy
0
Nejdříve novéNejdříve staré
loader
Chcete-li se zapojit do diskuse,
přihlaste se nebo se zaregistrujte
loader
Chaty
Заголовок открываемого материала