Registrace byla úspěšná!
Klikněte na odkaz v e-mailu zaslaném na adresu
Svět
Aktuální novinky a události ze zahraničí

Velvyslanectví ve Velké Británii se vysmálo článku Daily Mail o RT a Sputniku

© Sputnik / Vladimir PesnyaLondýn, Velká Británie
Londýn, Velká Británie - Sputnik Česká republika
Sledujte nás na
Velvyslaneczví RF v Londýně se vysmálo článku politického dopisovatele BBC Nicka Robinsona v novinách Daily Mail.

V tomto článku Robinson tvrdí, že ruská vláda používá falešné zprávy, aby ovlivnila nejdůležitější události ve světě (brexit, volby prezidenta USA, referenda o nezávilosti Skotska a Katalánska) a tím ve výsledku "oslabila" Západ.

„Netvrdím, že všichni, kteří podporovali brexit nebo nezávislost Skotska, se stali oběťmi zahraničního spiknutí. Ale chtěli bychom vědět, proč chtěl Kreml umístil vlastní televizní společnost pod názvem RT, neboli Russia Today, v Londýně a zpravodajskou agenturu Sputnik v Edinburghu," ptá se Robinson.

Velvyslanectví si všimlo tohoto citátu a odpovědělo na to svým způsobem — ironicky.

​„Netvrdíme, že všichni, kteří jsou proti Kremlu, se stali oběťmi zahraničního spiknutí. Ale chtěli bychom vědět, proč Whitehall chtěl umístit v Moskvě televizní a rozhlasovou společnost pod názvem BBC nebo zpravodajskou agenturu pod názvem Reuters, jak to teď zní, Nicku Robinsone?" napsali diplomaté.

Ruský diplomatický úřad v Londýně pravidelně upozorňuje na chyby a zkreslování skutečností v médiích a často žertuje nad materiály britských novin.

Zprávy
0
Nejdříve novéNejdříve staré
loader
Chcete-li se zapojit do diskuse,
přihlaste se nebo se zaregistrujte
loader
Chaty
Заголовок открываемого материала