16:05 20. února 2020
Politika
Získat krátkou URL
7601
Sledujte nás na

Šéfredaktorka agentury Sputnik a televize RT Margarita Simoňanová zaslala dopis listu Guardian, ve kterém se hovoří o tom, že obvinění adresovaná RT svědčí o tom, že západní „mediální a politický establishment by nechtěl přijít o monopol“ na způsob šíření informací.

„Myslím si, že ta skutečnost, že Světová služba BBC, německý Deutsche Welle a americká Rada správců pro otázky vysílání (BBG), jsou mnohem lépe financovány než RT (v případě BBG je financování téměř třikrát vyšší), aby mohly seznamovat se stanoviskem vlád jejich zemí globální auditorium, poukazuje na to, že mediální a politický establishment Spojených států a Evropy by nechtěl přijít o monopol na to, jakým způsobem jsou šířeny informace," stojí v článku v Guardian s odvoláním na dopis.

Podle slov Simoňanové „musí všechna zahraniční média postupovat podle jakéhosi předem schváleného scénáře (informování o předvolební kampani), aby nebyla obviněna z vměšování". „A můžete si být jisti tím, že to nemá nic společného s neutralitou. Jediným přijatelným přístupem bylo „podporovat Clintonovou a napadat Trumpa"," praví se v dopise.

Více:

Ve Státní dumě předpověděli poslední protiruské dějství administrativy Obamy
Skoro čtvrtina Američanů si myslí, že Obama nesplnil sliby
V Lipsku přepadl neznámý muž producentku RT Ruptly
Ředitel zpravodajských služeb USA je „hluboce znepokojen" aktivitou RT
Štítky:
informační válka, média, RT, BBC, Margarita Simoňanová, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí SputnikuKomentovat pomocí Facebooku
  • Komentář