20:53 20. srpna 2018
Šéfredaktorka mezinárodní informační agentury (MIA) Rossia Segodnia Margarita Simoňanová

Simoňanová o „zásahu“ do brexitu: britské PR obvinilo Sputnik z vlastního neúspěchu

Politika
Získat krátkou URL
6630

Hlavní redaktorka RT a Sputniku Margarita Simoňanová okomentovala britský výzkum o „zásahu“ Ruska do brexitu.

„Britští odborníci v oblasti PR nebyli schopni propagovat výhody Británie v EU, proto se rozhodli obvinit RT a Sputnik z vlastních neúspěchů. Nemohou se vyrovnat s tím, že jejich spoluobčané mohou přemýšlet sami a číst něco jiného kromě novin The Times a hlasovat tak, jak chtějí", prohlásila Simoňanová.

Dříve britská média informovala o výzkumu komunikační agentury 89up o údajných pokusech Ruska ovlivnit výsledek referenda v otázce vystoupení Británie z Evropské unie.

Více:

Simoňanová se vyjádřila k výzvě, podle které má být RT France zbaveno licence
Simoňanová: Když je nikdo nevidí, novináři v americkém ministerstvu zahraničí sledují RT
Simoňanová informovala o schůzce Flynna a Putina
Simoňanová promluvila o stížnostech světových lídrů na ruskou televizi
Štítky:
média, Margarita Simoňanová, EU, Velká Británie, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku