13:01 01. prosince 2020
Svět
Získat krátkou URL
38084
Sledujte nás na

Německé noviny Bild uveřejnily článek, v němž je kladně hodnoceno rozhodnutí CAS o vyloučení ruských paralympioniků ze soutěží v Riu. Podle názoru novin spravedlivost zvítězila.

„Soud s konečnou platností vyhodil Rusko z Ria", tak je nazván materiál německých novin.

Bild uvádí názory několika německých paralympioniků, kteří se domnívají, že rozhodnutí CAS je správné. Skokan do dálky Markus Rehm ale říká, že takový výsledek — „to je facka čistým sportovcům, kteří samozřejmě jsou".

Lehký atlet Heinrich Popow také souhlasí s rozhodnutím CAS, ale upozorňuje i na to, že „jestliže je to první a poslední krok, tak to není čestné", jelikož podle jeho názoru „v jiných zemích je vřechno stejným způsobem prohnilé".

„Alespoň druhá část Olympijských her v Riu začne bez Ruska!", uzavírá Bild.

Před časem noviny Bild v souvislosti s dopingovým skandálem vyhlásily bojkot ruskému olymoijskému družstvu. Během OH neuveřejňovaly výsledky ruských sportovců a jejich medaile.

Více:

Sportovci z Běloruska ponesou na Paralympiádě svou i ruskou vlajku
Ruským sportovcům nepovolili účast na Paralympijských hrách 2016
#Navzdory: Proč nám berete náš sen?
Rogozin tvrdě odpověděl tabloidu Bild, který ignoroval Rusko v medailovém pořadí OH
Štítky:
Letní paraolympijské hry 2016, Sportovní arbitrážní soud (CAS), Bild, Německo, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí SputnikuKomentovat pomocí Facebooku
  • Komentář