01:29 07. srpna 2020
Svět
Získat krátkou URL
7570
Sledujte nás na

Ruský mistr světa v běhu na 110 metrů s překážkami Sergej Šubenkov obvinil britské noviny The Telegraph ze zkreslování svých slov.

„Nedávno se na mne obrátil se žádostí o komentář člověk, který nemá nic společného s těmito novinami, mluvili jsme o blížícím se mistrovství světa (v lehké atletice — pozn.red.) v Londýně, posuzovali jsme téma možného vyloučení Rusů. Potom jsme přešli na téma terapeutických výjimek a hackerských útoků. A dnes ráno vidím článek v The Telegraph, v němž mne prakticky obviňují z rétoriky studené války", řekl Šubenkov.

Podle slov sportovce připomíná tento příběh hru „na tichou poštu". „Schválně jsem umístil na svém Twitteru foto korespondence s novinářem a výsledné citáty. Neobviňoval jsem západní země, mluvil jsem o tom, že WADA z jedné strany bojuje za čistý sport a z druhé strany povoluje účast lidem užívajícím zakázané látky a nedovolí účast těm, kteří to nedělají", vysvětlil běžec.

​V článku v The Telegraph, věnovaném tomu, že se hackeři nabourali do databáze Světové antidopingové agentury (WADA), jsou uváděna slova Šubenkova, obviňujícího západní země z neupřímnosti kvůli tomu, že lékaři dovolili sportovcům užívat zakázané látky.

Více:

Hackeři zveřejnili nové údaje z datové základny WADA o sportovcích, kteří brali doping
Putin komentoval dopingový skandál a kybernetické útoky na WADA
WADA potvrdila pravost dokumentů, které zveřejnili hackeři
Není doping jako doping: sportovní odborníci o úniku WADA
Štítky:
doping, sport, média, The Telegraph, WADA, Sergej Šubenkov
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí SputnikuKomentovat pomocí Facebooku
  • Komentář