10:56 20. října 2017
Praha+ 10°C
Bratislava+ 5°C
    Logo RT

    RT obvinili z publikace dopisů šéfa štábu Clintonové před WikiLeaks

    © Sputnik/ Igor Russak
    Svět
    Získat krátkou URL
    31537049

    Novinář Radio Liberty Christopher Miller obvinil RT z toho, že oznámila publikaci korespondence šéfa štábu kandidátky na prezidenta USA Hillary Clintonové Johna Podesty dříve, než se objevila tato informace na WikiLeaks.

    WikiLeaks zveřejnily 13. října šestou část důvěrných dopisů Podesty — přes 2000 zpráv. RT USA zareagoval na publikaci jako jeden z prvních na svém Twitteru, o půl hodiny dřív než to udělaly samy WikiLeaks.

    Novinář Radio Liberty Christopher Miller upozornil na tento „paradox" a uspěchaně „usvědčil" RT, aniž by ověřil dobu zveřejnění dopisů na webových stránkách WikiLeaks.

    „Dnes @RT_com uveřejnil příspěvek o nových Podestových dopisech ještě předtím, než WL (WikiLeaks) tweetnuly odkaz", napsal.

    Millerova tweetu si všimli představitelé WikiLeaks, kteří novinářům dohad vyvrátili a poukázali na to, že dokumenty se objevily na webových stránkách mnohem dříve, než zpráva n jejich oficiálním Twitteru, a že za tuto dobu se mohl s touto informací obeznámit každý zájemce včetně zpravodajů RT. Avšak do okamžiku, kdy WikiLeaks tuto poznámku zveřejnily, nabral tweet už přes 2000 followerů.

    Více:

    Assange vyvrátil chýry o plánech WikiLeaks uškodit Clintonové
    WikiLeaks: Nová PR strategie Clintonové je zaměřena na obviňování Moskvy
    Ve štábu Hillary Clintonové obvinili RT z pokusů ovlivnit volby v USA
    Ex-ministryni zahraničí USA Hillary Clintonovou pravidelně informovali o programech RT
    Štítky:
    obvinění, RT, wikileaks, Hillary Clintonová, USA
    Pravidla společenstvíDiskuse
    Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku