15:59 14. prosince 2017
Praha+ 5°C
Bratislava+ 6°C
    Noviny

    The Times bude pokračovat v práci na článku o Porošenkovi nehledě na hrozby

    © AFP 2017/ PIERRE VERDY
    Svět
    Získat krátkou URL
    111232

    Novinář britského listu The Times Maxim Tucker bude pokračovat v práci na článku o kompromitujících materiálech na ukrajinského prezidenta Petra Porošenka nehledě na hrozby z jeho strany. Oznámil to portálu Ukrajinskaja pravda.

    Zároveň podotkl, že uveřejní článek v případě, když bude moci dokázat odůvodněnost obvinění na adresu Porošenka.

    Dříve poslanec Nejvyšší rady Oleksandr Onyščenko obvinil Porošenka z toho, že „kupuje" hlasy v parlamentu pro schvalování nutných zákonů. Onyščenko prohlásil, že to dosvědčují nahrávky rozhovorů s ukrajinským prezidentem, které má k dispozici.

    Maxim Tucker oznámil, že Porošenkovi právníci mu vyhrožovali v dopise soudem v případě zveřejnění těchto materiálů. Podle jeho slov se v dopise tvrdilo, že Onyščenkova obvinění jsou lživá, a že jejich zveřejnění může poškodit Porošenkovi pověst.

    Tucker podotkl, že byl překvapen, kdy tento dopis dostal. Oznámil, že podle jeho údajů byl iniciátorem dopisu sám Porošenko.

    Hrozby mezitím přicházejí i na adresu portálu Ukrajinskaja pravda, který projevil zájem o prohlášení novináře.

    Britská advokátská společnost Atkins Thomson oznámila, že dostala od ukrajinských úřadů úkol zabránit publikaci Onyščenkových obvinění. Společnost rovněž prohlásila, že zažaluje u soudu jakákoli evropská masmédia za publikaci těchto materiálů.

    Více:

    Bývalý poslanec Rady vypověděl o korupčních metodách Porošenka a jeho okolí. VIDEO
    Porošenkův usvědčovatel sdělil, na co byly utráceny peníze MMF
    V Kyjevě bylo zahájeno trestní stíhání ve věci prohlášení poslance o korupci v Radě
    Štítky:
    hrozby, The Times, Oleksandr Onyščenko, Petro Porošenko, Ukrajina
    Pravidla společenstvíDiskuse
    Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku