Widgets Magazine
07:42 20. října 2019
RUSADA

RUSADA reagovala na článek v NYT o „dopingovém programu“ v Rusku

© Sputnik / Vladimir Pesnya
Svět
Získat krátkou URL
376512
Sledujte nás na

Noviny The New York Times ve své publikaci o ruském „dopingovém programu“ vytrhly z kontextu slova zástupkyně předsedy Ruské antidopingové agentury (RUSADA) Anny Anceliovičové, prohlásila agentura.

Ve svém rozhovoru s novinářkou NYT Rebeccou Ruizovou Anna Anceliovičová upozornila, že ve své zprávě, jež byla zveřejněna 9. prosince 2016, Richard McLaren nepoužil slova „státní dopingový systém", ale zvolil slovní spojení „institucionální spiknutí", stojí v prohlášení agentury na jejích webových stránkách.

Nicméně novinářka NYT vytrhla tato slova z kontextu. Tudíž čtenáři získali dojem, že RUSADA přiznala existenci státního dopingového programu, uvedli v agentuře.

Jak uvedla RUSADA, samotná agentura nemá pravomoci přiznávat, nebo popírat tento fakt, neboť případem se zabývá ruský Vyšetřovací výbor.

V úterý americké noviny The New York Times sdělily, že "Rusko poprvé přiznalo, že úředníci se účastnili jednoho z největších spiknutí ve sportovních dějinách", spojeném se zakázanými preparáty. K takovému závěru dospěly NYT na základě slov zástupkyně předsedy Ruské antidopingové agentury („RUSADA") Anny Anceliovičové. Noviny ocitovaly její slova, že „to bylo institucionální spiknutí".

Více:

RT na Nový rok darovala plavkyni Jefimovové kufřík s „ruským dopingem“
Putin: Problémy s dopingem v RF jsou, to je potřeba přiznat
Dopingová kontrola
McLaren: V Rusku měli bezprecedentní systém utajování dopingu
Štítky:
doping, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku
  • Komentář