Widgets Magazine
19:12 17. srpna 2019
Russia Today

Šéfredaktorka RT okomentovala slova Powerové o rozpočtu televizního kanálu

© Sputnik / Konstantin Chalabov
Svět
Získat krátkou URL
3340

Šéfredaktorka RT Margarita Simonjanová okomentovala slova stálého zástupce USA při OSN Samanty Powerové ohledně rozpočtu kanálu a vyjádřila naději, že toto oznámení bude „poslední lží administrativy Obamy“ o televizním kanálu RT.

Dříve Powerová oznámila, že „podle zprávy britského parlamentu ruská vláda vynakládá od 600 milionů do jedné miliardy dolarů ročně na takové prostředky propagandy, jako je RT".

Rozpočet televizního kanálu RT na rok 2017 činí 18,7 miliard rublů (okolo 300 milionů dolarů).

„BBG vynakládá na zahraniční vysílání mnohem více než RT, a stejně jim to nestačí. Upřímně doufám, že toto byla poslední lež obamovské administrativy o našem kanálu. Ne, Samanto, máš stará čísla. Miliarda je jen má výplata," oznámila RIA Novosti Simonjanová.

Rada ředitelů vysílání USA (BBG) na rok 2017 u vlády zažádala o 777 milionů dolarů. Na vysílání v ruštině BBG v roce 2014 vyčlenilo dodatečných 22,6 milionu dolarů.

Více:

Západ se snaží udržet si monopol na způsob šíření informací, prohlásila Simoňanová
Simoňanová si v reakci na zprávu rozvědky USA vzpomněla na Lavrovovu „výstižnou poznámku“
Rozvědka USA zařadila do zprávy o „vměšování RF“ karikaturu se Simoňanovou
Simoňanová odpověděla na obvinění šéfa národní rozvědky USA
Štítky:
finance, Margarita Simoňanová, Samantha Powerová, USA, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku
  • Komentář