05:21 23. září 2020
Svět
Získat krátkou URL
252359
Sledujte nás na

Britské noviny Daily Mail smazaly článek ze svých stránek s nadpisem „USA podpořily plán vykonat chemický útok na Sýrii a dát za to vinu režimu Asada“ z 29. ledna roku 2013.

Autor článku Lewis Boyle informuje, že chemický útok měl podle plánu USA sloužit jako záminka pro zesílení vojenských akcí mezinárodní koalice v Sýrii.

„Elektronické dopisy, které se dostaly na veřejnost, podle předpokladu dokazují, že Bílý dům dal zelenou vykonání chemického útoku na Sýrii, z něhož bude možné obvinit Asadův režim a zesílit mezinárodní bojové činnosti v této vysílené zemi. V publikované zprávě se nachází korespondence vysocepostavených lidí dodavatelské společnosti Britam Defence, která se nachází v Británii, kde se říká, že „Washingtonem schválený" plán předpokládá, že Katar zaplatí použití chemických zbraní povstaleckými silami v Sýrii," stojí v článku.

Autor publikace ukazuje, že korespondenci objevil malajský hacker, který se také přes nechráněný server dostal k resumé a kopiím pasů vedení společnosti.

RIA Novosti zatím od Daily Mail čeká na odpovědi na otázky, proč a kdy přesně byl daný článek smazán ze stránek Daily Mail.

Více:

MO: americký útok na leteckou základnu v Sýrii byl předem připraven
V Kremlu promluvili o větších rizikách střetu USA a Ruska
Kreml připomněl po útoku USA v Homsu, že Sýrie je spojencem Ruska
Putin svolal po útoku USA na leteckou základnu v Sýrii poradu Bezpečnostní rady
Lavrov: RF požádá, aby byla odhalena pravda o rozhodnutí USA zaútočit v Sýrii
Štítky:
syrský konflikt, útok, média, Sýrie, USA
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí SputnikuKomentovat pomocí Facebooku
  • Komentář