01:09 24. února 2020
Svět
Získat krátkou URL
231022
Sledujte nás na

Společnost 21 Century Fox, které patří televize Fox News, oznámila, že propustila moderátora a politického komentátora Billa O’Reillyho, který už dříve prohlásil, že ruský prezident Vladimir Putin je „vrah“.

„Společnost a Bill O'Reilly se dohodli, že se do televize Fox News nevrátí," praví se ve zprávě.

Příčinou žurnalistova propuštění se staly soudní žaloby na O'Reillyho, kterého obviňovali ze sexuálního obtěžování. Fox News byla konec konců nucena zaplatit 13 milionů dolarů a sponzoři pořadu, jehož moderátorem byl O'Reilly, začali rušit smlouvy na rozmístění reklamy.

Kromě toho se v únoru stal Bill O'Reilly objektem dalšího skandálu. Během interview s americkým prezidentem Donaldem Trumpem připomněl televizní moderátor obvinění, které Západ vznáší vůči Moskvě, a o Putinovi řekl, že je „vrah".

„Co myslíte? Copak je naše země takové neviňátko?" reagoval na tato slova šéf Bílého domu.

Tiskový mluvčí ruského prezidenta Dmitrij Peskov prohlásil, že novinářova slova jsou nepřijatelná, a zdůraznil, že Kreml očekává omluvu.

O'Reilly měl ve Fox News od roku 1996 svůj vlastní pořad pod názvem Faktor O'Reillyho a byl tváří televize. Dobře se znal s bývalým prezidentem Fox News Rogerem Ailesem, který byl v roce 2016 rovněž propuštěn kvůli obvinění ze sexuálního obtěžování.

Více:

Funkci mluvčí ministerstva zahraničí USA bude vykonávat novinářka Fox News
Moderátor Fox News zkritizoval „teorii spiknutí“ demokratů o RF
Televize Fox News označila zprávy o vazbách Trumpa s Ruskem za nepodložené nesmysly
Novinář Fox News, který urazil Putina, se nehodlá omluvit
Trump odpověděl žurnalistovi z Fox News na obvinění na adresu Putina
Štítky:
televize, Fox News, USA
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí SputnikuKomentovat pomocí Facebooku
  • Komentář