Widgets Magazine
19:33 23. září 2019
Screenshot z účtu velvyslanectví Ruska v Británii

Ruské velvyslanectví je pohoršeno nemístným použitím fotografie Putina v novinách Times

© Sputnik /
Svět
Získat krátkou URL
472135
Sledujte nás na

Velvyslanectví RF ve Velké Británii zkritizovalo noviny The Times za “laciné triky s obrázky” v článku věnovaném vyděračskému viru WannaCry.

V novém materiálu pod názvem „Hackeři nás naposled varovali" autor píše o tom, jak snadno virus zasáhl počítače ve 150 zemích světa a paralyzoval práci mnoha důležitých státních zařízení.

Materiál je doplněn ilustrací s obrazovkou, která se objevuje, když WannaCry zasahuje počítač, a přitom je v popředí zobrazen Vladimir Putin.

„Rusové to udělali znovu", píše velvyslanectví na své stránce na Twitteru s použitím virového hashtagu #Russiansdidit. Používá se k popisu těch situací, za jejichž způsobení je údajně možné shodit vinu na Rusko.

​V článku je kromě Putina zobrazen i Kim Čong-un. Pod fotografií stojí komentář: „Vladimir Putin i Kim Čong-un využívají hackery, ale kdo stál za útokem WannaCry, se neví".

Velvyslanectví RF ve Velké Británii už nejednou věnovalo pozornost mnohačetným obviněním západních médií na adresu Moskvy, která nejsou podložena žádnými důkazy.

Více:

Hackeři slibují, že zveřejní informace o raketových programech Ruska, Číny, Íránu a KLDR
WSJ: Globální kyberútok umožní Putinovi prezentovat Rusko jako oběť hackerů
Britská média narážejí na „ruskou stopu“ ve velkém hackerském útoku
Dánské ministerstvo obrany hlásilo útok „ruských hackerů“ v letech 2015-2016
Štítky:
viry, článek, foto, The Times, Kim Čong-un, Vladimir Putin, Velká Británie, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku
  • Komentář