04:48 25. listopadu 2017
Praha+ 9°C
Bratislava+ 5°C
    Začátek povstvání v Petrohradu. 1917

    MZV RF ostře reagovalo na článek Times of Malta o revoluci roku 1917

    © Sputnik/
    Svět
    Získat krátkou URL
    73716381

    Na ruském ministerstvu zahraničních věcí zkritizovali článek Ruská revoluce 1917 v anglojazyčných maltských novinách Times of Malta.

    „Místo hloubavého pokusu o pochopení původu a následků revoluce v roce 1917 se autor rozhodl, že se procvičí ve vytvoření dalšího propagandistického opusu. Jeho myšlenky nezáří originalitou, ve článku se opakují známé protiruské mýty v duchu „anexe Krymu", „vtržení na Donbas a do Gruzie", „zásahu do prezidentských amerických voleb" atd.," uvádí se v komentáři ministerstva.

    Na ministerstvu poznamenali, že autor článku Martin Scicluna dochází k závěru, že Rusko míří fašistickým směrem, podkopává euroatlantické instituty, podporuje pravicové strany v Evropě a V. V. Putin se uchyluje k nucenému a namátkovému násilí.

    „Zřejmě není psaní textů na historická témata bez použití protiruských propagandistických klišé tak výhodné. Je smutné, že nám známý list Times of Malta se pustil do publikace takových „textů", shrnuli na ruském ministerstvu zahraničních věcí.

    Více:

    Revoluce očima dětí. Zachované kresby z roku 1917. Video
    Putin slíbil, že nepřipustí „barevné revoluce“ v Rusku a zemích OSKB
    Barevné revoluce: vývozní artikl se vrátil do USA. Názor
    Čína informovala o zahájení nové uhlovodíkové revoluce
    Štítky:
    revoluce, Ministerstvo zahraničních věcí, Malta, Rusko
    Pravidla společenstvíDiskuse
    Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku