05:02 21. května 2018
Praha+ 13°C
Bratislava+ 15°C
    Londýn, Velká Británie

    Velvyslanectví ve Velké Británii se vysmálo článku Daily Mail o RT a Sputniku

    © Sputnik / Vladimir Pesnya
    Svět
    Získat krátkou URL
    121560

    Velvyslaneczví RF v Londýně se vysmálo článku politického dopisovatele BBC Nicka Robinsona v novinách Daily Mail.

    V tomto článku Robinson tvrdí, že ruská vláda používá falešné zprávy, aby ovlivnila nejdůležitější události ve světě (brexit, volby prezidenta USA, referenda o nezávilosti Skotska a Katalánska) a tím ve výsledku "oslabila" Západ.

    „Netvrdím, že všichni, kteří podporovali brexit nebo nezávislost Skotska, se stali oběťmi zahraničního spiknutí. Ale chtěli bychom vědět, proč chtěl Kreml umístil vlastní televizní společnost pod názvem RT, neboli Russia Today, v Londýně a zpravodajskou agenturu Sputnik v Edinburghu," ptá se Robinson.

    Velvyslanectví si všimlo tohoto citátu a odpovědělo na to svým způsobem — ironicky.

    ​„Netvrdíme, že všichni, kteří jsou proti Kremlu, se stali oběťmi zahraničního spiknutí. Ale chtěli bychom vědět, proč Whitehall chtěl umístit v Moskvě televizní a rozhlasovou společnost pod názvem BBC nebo zpravodajskou agenturu pod názvem Reuters, jak to teď zní, Nicku Robinsone?" napsali diplomaté.

    Ruský diplomatický úřad v Londýně pravidelně upozorňuje na chyby a zkreslování skutečností v médiích a často žertuje nad materiály britských novin.

    Více:

    Velvyslanectví Ruska v Británii si vystřelilo z Anglického týmu kvůli špionům
    „Lavrov tank nepotřebuje“: velvyslanectví RF v Británii udělalo si z Johnsona legraci
    Ruské velvyslanectví v Británii zkritizovalo Times kvůli článku o hackerech
    Velvyslanectví Ruska v Británii vyzvalo všechny „přejít na temnou stranu“
    Štítky:
    velvyslanectví, média, Velká Británie, Rusko
    Pravidla společenstvíDiskuse
    Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku