Widgets Magazine
11:52 15. září 2019
RT

Ruští diplomaté se vysmáli „šokujícímu objevu“ britských novin Guardian

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy
Svět
Získat krátkou URL
91083
Sledujte nás na

Pracovníci Velvyslanectví RF ve Velké Británii zareagovali na materiál The Guardian, věnovaný práci televizního kanálu Russia Today.

Jde o článek Jak jsem se týden díval na kremelský propagandistický kanál RT. Smích na velvyslanectví vyvolala násedující pasáž: „Rozvrh v RT je sestaven organizačně dost jednoduše: zprávy přicházejí každou hodinu. Hned za nimi přicházejí do newsroomu (redakce, studia) analytické a dokumentární materiály. Dokonce i pro nepřetržitý zpravodajský kanál je to neuvěřitelně nudné," uvádí se v článku.

Na velvyslanectví na to zareagovali následujícím způsobem: „Wow, Guardian odhaluje šokující podrobnosti o práci RT. Cožpak BBC a Sky News pracují jinak?" uvádí se na twitu diplomatického úřadu.

Více:

The Guardian: Británie plánovala zisk z války v Perském zálivu
Guardian: Rusko a Západ ukázaly příklad přátelství na pozadí nepřátelských vztahů
The Guardian: Rusko rozehnalo obavy před Mistrovstvím světa 2018
Klimkin si postěžoval v The Guardian na Rusko
Štítky:
noviny, diplomati, The Guardian, RT, BBC, Velká Británie, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku
  • Komentář