14:49 13. srpna 2020
Svět
Získat krátkou URL
172126
Sledujte nás na

Britský mediální regulátor Ofcom zahájil sedm nových vyšetřování proti televiznímu kanálu RT.

Uvádí se, že nároky se týkají „otázky nestrannosti zpráv a dokumentárních pořadů televizního kanálu".

„Po událostech v Salisbury vidíme na RT výrazný nárůst počtu pořadů, které je třeba vyšetřit, protože potenciálně porušují vysílací kód Ofcom," zní v prohlášení.

Regulátor uvedl seznam programů, které vyvolávají jeho pochybnosti. Patří sem dva pořady programu Sputnik (17. března a 7. dubna), dva pořady programu Crosstalk (13. a 16. dubna), dvojí zprávy (18. a 30. března) a Worlds Apart s Oxanou Bojkovou z 1. dubna.

V březnu žádali britští poslanci o sankce proti RT, a to až po zrušení licence, pokud by se prokázala účast Ruska v otrávení bývalého plukovníka GRU. V reakci na to televizní stanice uvedla, že omezení by pouze poškodila britskou společnost.

Poté Ofcom poslal TV Novosti (držitel licence RT) zprávu o možných sankcích v souvislosti s kauzou Skripal.

Více:

V Británii byly zjištěny nové okolnosti otravy Skripalových
Země G7 vyzvaly Rusko, aby „neodkladně odpovědělo na otázky“ v kauze Skripala
Lékaři vypověděli o stavu Skripala
Štítky:
vyšetřování, RT, Sergej Skripal, Velká Británie
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí SputnikuKomentovat pomocí Facebooku
  • Komentář