21:40 22. května 2018
Praha+ 23°C
Bratislava+ 21°C
    Rusé velvyslanectví v Londýně.

    Ruští diplomaté obvinili The Guardian ze závisti k RT

    CC BY-SA 2.0 / Roger Templeman / Embassy of the Russian Federation Residence, Kensington Palace Gardens
    Svět
    Získat krátkou URL
    10690

    Velvyslanectví RF v Londýně okomentovalo článek The Guardian o popularitě kanálu RT na sociálních sítích.

    Dříve britský deník opublikoval materiál, ve kterém psal o tom, že příspěvky anglické verze RT na Facebooku získaly dvakrát více liků, komentářů a sdílení za poslední tři měsíce, než příspěvky The Sun. Úspěch RT si The Guardian vysvětluje radikálními tématy a konspiračními teoriemi v záhlaví, které se málo kdy objevují v tradičních médiích.

    Podle zaměstnanců ruského velvyslanectví, reakce The Guardian je možná vyvolána závistí.

    „Zdá se, že The Guardian trochu závidí. Možná, když chce zvýšit svoji klesající sledovanost, musí také klást nepříjemné otázky?" napsali diplomati na Twitteru.

    Více:

    RT zahájila příjem přihlášek na mezinárodní ocenění Al Khateba pro válečné zpravodaje
    V Británii bylo zahájeno vyšetřování proti RT kvůli kauze Skripala
    RT odstranili z vysílací sítě ve Washingtonu
    Šéfredaktorka RT a Sputniku okomentovala MZV USA, jež odkázalo novináře na její média
    Šéfredaktorka Sputnik a RT uvedla, čím se Rusko liší od USA
    Štítky:
    diplomati, The Guardian, RT, Londýn, Velká Británie, Rusko
    Pravidla společenstvíDiskuse
    Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku