16:09 18. srpna 2018
Ředitel FK Anži Roberto Karlos

Dopingová lež odhalena! Britové se fotbalistovi omluvili a ještě za to zaplatí

© Sputnik / Владимир Песня
Svět
Získat krátkou URL
4870

Britské noviny Daily Mail budou muset bývalému brazilskému obránci Roberto Carlosovi zaplatit škodu, kterou mu způsobily obviněním z využívání dopingu. Informace jsou uvedeny přímo na webu listu.

„Roberto Carlos byl chybně obviněn z využívání zakázaných preparátů pro zlepšení výkonů, včetně roku 2002, kdy se Brazílie stala mistrem světa. Přiznáváme, že toto tvrzení neodpovídá skutečnosti," uvádí se v prohlášení novinářů.

Britové navíc souhlasili, že fotbalistovi vyplatí kompenzaci za morální škodu.

Britské Daily Mail Carlose obvinily na základě filmu novináře německé televizní stanice ARD Haja Seppelty, který vyšel 10. června 2017. Světová antidopingová agentura (WADA) následně zahájila vyšetřování fotbalisty.

Carlos svoji kariéru ukončil v roce 2015. Obránce se jednou stal mistrem světa a třikrát vítězem Ligy mistrů s Realem Madrid.

Více:

Odhalitel dopingu dostal vízum a pustil se do boje proti ruskému fotbalu
Americké plavce potrestali za doping a přinutili je odevzdat zlato Rusům
Hackeři odhalili dopingový podvod Švédů
Norové zatoužili po moci ve WADA
Štítky:
doping, fotbal, Liga mistrů, The Daily Mail, WADA, Brazílie, Velká Británie, Rusko
Pravidla společenstvíDiskuse
Komentovat pomocí FacebookuKomentovat pomocí Sputniku